Cuda i łaski przez wstawiennictwo św. Maravillas

1. Podczas wakacji w mieście San Pedro przypadkiem przeczytałam życiorys Maravillas od Jezusa, kupiłam także modlitwę do tej błogosławionej i zabrałam ją do mojego domu w Szkocji.
Wcześniej trzy razy poroniłam i zaczęłam modlić się do niej. Wtedy odkryłam, że znowu poczęłam. Było to dla mnie wielką niespodzianką, bo zaledwie miesiąc temu straciłam ostatnie dziecko. Przez cały ten czas modliłam się i choć podczas tej ciąży przeżyłam dwie trudne chwile, to jednak jestem teraz w 16 tygodniu ciąży. Czuję, że ona patrzy na mnie i aby wyrazić swą wdzięczność, dołączam ofiarę. Będę wdzięczna, gdy przyślecie mi obrazki, abym mogła dać je moim znajomym.

Hyn Hockhart, Glasgow (Szkocja), 25 października 2001

2. Piszę do was, by wyrazić moją wdzięczność Matce Maravillas za wstawiennictwo za mną. Moja matka miła ogromne boleści woreczka żółciowego, tak że nie mogła spać. Teraz już bardzo jej się polepszyło i zaproponowałam jej, że napiszę to podziękowanie.
Bardzo was proszę, przyślijcie mi relikwię Matki, bo całym sercem tego pragnę, a ona jest dla mnie jak prawdziwa matka.

Marlene de la Riva Fernandez, Kuba, 20 kwietnia 2004

3. Zdobyłam obrazek Matki Maravillas w katedrze w La Almudena. W domu mam mały ołtarzyk i tam odmawiam swą modlitwę i Różaniec. Gdy się modlę, czuję pokój. Matka Maravillas jest dla mnie bardzo dobra, dzięki niej otrzymałam dwie łaski.
Moja córka odeszła z domu i nie wiedziałam, co się z nią dzieje. Bardzo płakałam, ale nie zapominałam nigdy o Matce Maravillas, modląc się do niej za córkę i odmawiając również Różaniec. Jakie było moje zdumienie, gdy córka zadzwoniła do mnie po niedługim czasie i - co najpiękniejsze - zmieniła się na lepsze. Również moja córka ma nabożeństwo do Matki Maravillas. Jestem obromnie wdzięczna. Odkąd otrzymałam tę łaskę, odzyskałam pokój i nigdy nie zapomnę o Matce Maravillas, zawsze modlę się do niej. Dzięki, tysiączne dzięki, za taki piękny cud, jakim mnie obdarzyłaś, kochana Matko.

Rosa Toledo, 4 listopada 2004

4. Z radością pragnę was powiadomić o tym, że mój najstarszy syn został uzdrowiony z choroby wsierdzia za wstawiennictwem świętej Matki Maravillas od Jezusa. Otrzymałam jej relikwię w karmelu Gante i codziennie kładłam ją na jego sercu, a teraz zapewniam was, że moje nabożeństwo do niej jest jeszcze większe.
Przesyłam wam moje pełne wdzięczności pozdrowienia i będę robić, co tylko możliwe, by propagować to nabożeństwo.

Teresa Delbeck, Dante (Belgia), 3 stycznia 2005

5. Byłam ślepa i nic nie widziałam, ale dzięki pewnej pani otrzymałam relikwię Matki Maravillas razem z Nowenną. Ponieważ w tych dniach nic nie widziałam, poprosiłam mojego męża, aby czytał mi tę Nowennę, a ja w wielką wiarą modliłam się do niej. W przeciągu miesiąca, czy może nawet szybciej, odzyskałam wzrok i teraz mogę już sama chodzić i troszczyć się o siebie. Jestem teraz tak wdzięczna, że opowiadam o tym wszystkim moim przyjaciołom, którzy są chorzy i ofiaruję im relikwie. Z wdzięcznością serdecznie was pozdrawiam.
Proszę, przyślijcie mi relikwie świętej Matki Maravillas z Nowenną, bo wszyscy o to mnie proszą.

Rosa Martinez, Vigo, grudzień 2006

6. Dziękuję Matce Maravillas, bo wysłuchała moich modlitw, które zanosiłam za swego syna. Mój syn nie mógł naleźć pracy takiej, jakiej pragnął, a Matka pomogła mu ją otrzymać i teraz już pracuje, jest szczęśliwy, a jeszcze szczęśliwsza od syna jest jego matka.
Dziękuję, dziękuję, dziękuję, Matko Maravillas od Jezusa.

Lorenza Julia Damiano Martin, Madryt, 18 stycznia 2007

7. Przed kilku tygodniami na stronie internetowej przeczytałem krótką historię życia świętej Matki Maravillas. Muszę wam powiedzieć, że w niedługim czasie stała się ona moją wielką przyjaciółką, jest ona dla mnie jak siostra (lub matka). Codziennie proszę ją, by mi pomagała, i czuję, że jest blisko mnie, pomagająć mi we wszystkim, o co ją proszę. Przesłanie jej życia jest bardzo ważne dla naszych czasów, również tutaj, w moim kraju. Dlatego chcę uczynić, co w mojej mocy, aby również w Polsce poznane były łaski okazane w ziemskim życiu tej świętej karmelitanki bosej. Ja sam byłbym również wdzięczny za więcej wiadomości o Maravillas od Jezusa. Wasz mały brat w Chrystusie.

Marek Tomaszewski, Gołuchów (Polska), 28 grudnia 2007

8. Święta Matko Maravillas: Chcę, żebyś wiedziała, że odkąd cię poznałem, zrodziło się w moim sercu wielkie nabożeństwo do ciebie, wielka wiara, która pomogła mi przetrwać najtrudniejsze chwile mego życia. Od 2000 roku wiem o twoim istnieniu i od tego momentu nigdy się od ciebie nie odłączyłam. Dziękuję Mateczko za wszystkie otrzymane łaski, małe i wielkie. Dziękuję także, że nauczyłaś mnie zawierzenia, także wtedy, gdy sprawy nie idą po mojej myśli. Dziękuję Matko, jesteś moją powierniczką, moją ostoją. Gdy jest mi źle, patrzę na twoje oblicze, w twoje oczy, a one przekazują mi pokój i nadzieję, że wszystko dobrze się rozwiąże. Moim wielkim marzeniem jest to, że któregoś dnia pojadę do La Aldehuela, gdzie spoczywają twe szczątki, choć mieszkam tak daleko od tego miejsca, nie tracę nadzie.

Silvia Pons, Paysandu (Urugwaj), 3 stycznia 2008